Politica de livrare
Produsele comandate se livreaza utilizand modalitatea si termenul de livrare alese de dvs la efectuarea comenzii. Produsele se afla in ambalajul original, sigilat, al producatorului sau pot fi desfacute pentru verificare si ambalare suplimentara. Sunt asigurate pe tot parcursul transportului, pana la livrare.
Livrarile se fac atat prin curieri proprii cat si prin firme specializate de curierat.
Livrarile se fac de Luni pana Vineri intre orele 09:00 – 21:00 si Sambata intre orele 09:00 – 18:00.
Tarifele pentru livrarea comenzilor in mun. Bistrița și pentru jud. Bistrița-Năsăud pentru colete sunt urmatoarele:
-GRATUIT la sediul dumneavoastra – daca valoarea (cu TVA inclus) depaseste 4000 RON;
Cost transport calculat automat in cos – lei TVA inclus
Costul transportului include descarcarea materialelor in limita a 50 Kg produs din masina si 5 metri fata de autoutilitara care efectuaza transportul.
Produsele vor fi livrate in fata cladirii / curtii si costul transportului nu include caratul acestora la etaj sau pana la usa apartamentului.
Nu se livreaza pe drum de pamant
Tarifele pentru livrarea comenzilor in alte localitati pentru colete sunt urmatoarele:
GRATUIT la sediul dumneavoastra – daca valoarea (cu TVA inclus) depaseste 5500 RON;
Cost transport calculat automat in cos – lei TVA inclus
Livrarea produselor se poate face intr-un interval minim de 2 ore si maxim 30 de zile , din momentul in care s-au confirmat toate detaliile comenzii (modalitate de plata, termen de livrare, stocuri, preturi ) .
Ai dreptul de a verifica daca ai primit exact ce ai comandat!
La noi platesti dupa ce deschizi coletul si te asiguri ca ai primit produsul comandat, in stare perfecta. Serviciul „Deschiderea coletului la livrare” este disponibil pentru produsele vandute si expediate de SC SUPERMOB DE CASA SRL si este valabil atat pentru persoanele fizice, cat si pentru persoanele juridice.
Cum functioneaza serviciul?
In momentul primirii comenzii poti solicita curierului deschiderea coletului pentru a verifica starea produsului/produselor.
Acest serviciu iti ofera doar posibilitatea de a verifica daca produsul se prezinta in stare perfecta, nu si posibilitatea de a verifica tehnic (testa/proba) produsul.
Daca in urma deschiderii coletului constati ca produsul comandat nu este în stare perfecta de livrare şi prezinta semne de lovire, zgarieturi sau alte probleme de tip estetic, iti recomandam sa refuzi comanda. Pentru a refuza comanda trebuie sa completezi un Proces verbal de constatare, in prezenta curierului, in momentul livrarii. Procesul verbal nu mai poate fi completat dupa plecarea curierului.
Daca ai achitat comanda online si in urma deschiderii coletului ai decis returnarea produsului, suma achitata online va fi restituita in contul din care ai efectuat plata, in cel mai scurt timp.
In cazul comenzilor ce contin mai multe produse, daca in urma deschiderii coletului/coletelor la livrare constati ca unul dintre produse nu se afla in stare perfecta si decizi refuzarea acestuia, procedura implica returul intregii comenzi, implicit a tuturor produselor livrate.
Cine achita transportul?
In cazul refuzului coletului prin intermediul serviciului “Deschiderea coletului la livrare”, taxele de transport nu trebuie achitate de catre cumparator.
ATENTIE! – Daca produsul primit are un defect fizic (este lovit, zgariat, fisurat, ciobit, spart) iti recomandam sa refuzi livrarea. Daca totusi ai acceptat coletul, iti recomandam sa nu folosesti produsul si sa ne aduci situatia la cunostinta in maxim 24 de ore de la livrare, prin orice metoda (email, telefon). Orice sesizare ulterioara nu va putea fi solutionata pozitiv.